Bulharsko - PRIMORSKO 2015

30. července 2015 v 14:58 | Butty

Čááu ve spolek...:-)
tento článek je už hodně dlouho plánovaný a tak nějak už i sesumírovaný v hlavě. Tak snad to napíšu přesně tak jak to bylo. Včetně pocitů a fotek.
Kdo mě aspoň občas sleduje a čte mé články, psala jsem že tento článek bude spešl o mé letní dovolené s přítelem.

Dovolená nám začala 1.7-11.7.2015. Původně jsme chtěly jet na 14 dní ale to by mě v práci nedaly dovolenou, tak jsme zvolily kompromis a místo vysněných 14 dnů bylo 10. dnů.
Vzlékaly jsme fakt brzo ráno a vstávalo se 2,30 abychom vše krásně stihly a do prahy přijely z rezervou. Asi víte jak je průjezd Prahou mnohdy koplikovaný ale tentokrát nám přálo štěstí a my prahou na letiště projely bez zdržení a bez koplikací. Což pozvedlo náladu a těšení se na moře.

V praze na letišti také proběhlo vše v pořádku, i odbavení a splnění 15 k zavazadla. tak jsem byla o méně nervozní než ráno a mohla jsem si v klidu vychutnat čekání na onen let.
Ale pozor, já letěla uplně poprvé, poprvé jsem z dálky viděla pilota a z zblízka letušky, které mimochodem byli fakt hezké jako ve filmu ,,letuška 1. třídy"....
Zvlétnutí letadla byl pro ěm trochu stress, řekla bych trochu větší ale jinak to bylo nezapomenutelný celkově. Mraky jenž byly pod náma byli jak z počítače . Jirka byl stejně jako já jina fascinovaný a nalepený na mě aby viděl mráčky z okénka. :-)) hihíí..jak malé děti u vánočního stromečku. Pocit štěstí, strachu a dojetím, prostě nepopsatelný. !

V Burgasu kde jsme přistávaly na nás čekal autobus č. 17 jenž nás odvezl do PRIMORSKA k hotelu ZORA kde jsme měly pokoj.
Pokoj sice maličký ale jinak jsme si nestěžovaly. Až na tu sprchu, která když jste se sprchovaly jste vlastně sprchovaly i toho vedle vás za plachtou. :-D Pecka prdel vzdycky. Mrtě jsme se u sprchování tlemily, protože to jinak nešlo. :-D :-D :-D

Moře a můj první pohyb v moři.....No, zajímavé. Jelikož nejsem plavec a velkých vodnich ploch se bojim jak čert kříže, bylo to ustrašený strašně. Jednu chvíly jsem se smála, držela jsem se pořád Jirky a zachvíly jsem se zase bala, a když přišly vlny? To jste mely videt ty mety ven z vody. Né, to prostě nešlo.

Další dny už to bylo lepší, ale stejně jsem se trochu bála. Jako strach tam pořád někde byl, ale nejvíc mě uklidnoval pocit, že tam nejsem sama a že je to ,,jenom" voda. Že se mi fakt nic enstane. Pak přišla chvíle kdy jsem se poprvé položila na vodu a přišla vlna, ta mě nadzvedla a vůbec me nepotopila!...to bylo neuvěřitelný, chtělo se mi smát, dy brečet dojetím a zároven...ja nevím prostě užasný. Pak další další a další, když ale prišly vetsí Jirka mě z vody odvedl abych se zbytečně nepřemáhala a nezačala se bát ještě více.
Já vím, tem kdo tohle zná od malička a bere vlny, moře..atd jako normální věci se to muže zdat jako ,,bože, co to tady píše"...ale ..pro ěm to bylo všechno tak užasný poprvé. :-)

Samozdřejmě, Elinka se spálila. Koplet, nohy, břísko,hrudník, obličej, zadek...prostě komplet. Ale co, žiju tak dobrý. Jen to nehorázně bolelo.

A co se týče jídla. Snídaně jsme si kupovaly (ceny asi jako tady) , obědy též, většínou něco lehčího, protože když jste celý den na slunci a u moře , tak ani ta chut k jídlu není prostě. A večeře jsme si zaplatily takže to jsme měly od ALEXANDRIA klubu. Jídlo dobré až na to že bylo studené a ovoce nezralé . Byla ale sranda pozorovat Jirku jak si málem vylomil zub nad nektarinkou :-D

Celý zíjezd byl od ALEXANDRIE. A jako ...celkově jsme byly fakt spokojení.
Jo a abych nezapoměla, 2 dny pred odjezdem jsme si koupily výlet lodí po řece ROPOTAMO a supr! Klidná plavba a to víte že jsem fotila o 106. :-)

A teď už ty fotky, protože už nevím co jineho psát.

,,Domov" (náš hotel ZORA )

Pohled z balkonku od našeho pokoje. Mít přímo bazén u pokoje no neber to :-))

Hlavní ,,vchod" k pláži. Vidíte lodičku ? :-D

Ty fleky tmavé jsou řasy které se obevuji hlavne po vlnách.

Naše slunečníky ! :-))

Můj doprovod ♥ :-*

Cestička dlázděná k moři vede..:-))

ROPOTAMO, řeka klidu a přírodní oázy.

Já...v minišatech :-D

pohledy z letadla z cesty domů :-)

Škoda jen, že jsme nevěděly kde se právě nachazíme..:-((

Tak tímto se s vámi loučím pro dnešek, doufám že se článek líbí a fotky. A u přístího článku Ahoooj :-)

Butty♥

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.